Astazi.. desi toate semnele indicau faptul ca va fi o zi tampita.. s`a dovedi a fi exact opusul..
La teza a fost chiar usor :-?
La romana chiar lejer as putea spune :o
La mate chiar nu mai am ce zice =)) .. am descoperit ca cu ajutorul fortei dintilor .. si cu putine miscari se pot crapa foarte multe seminte :)) .. si ca pe langa foarfece piatra si hartie mai poate exista apa si focul.. si altele :"> =))
Repetitiile pentru bal au continuat seria orelor "de gasca"
IN loc de psiho am avut de fapt dans.. Si tombola cu cadouri pentru Craciun [cine imi poate oferi idei ii sunt mai mult decat recunoscatoare :))]
si vazand ca profa nu mai vine am plecat acasa :o :x

Concluzie : asa tot sa faci scoala ! \d/ [ mai ales ca maine e program special cu "ore" de jumatate de ora => terminam la 11 :">

`cause that`s the way we get by.. \d/