Asaaaa...
Dupa saptamani de repetat.. acelasi rol over and over again at least twice a day.. A venit si momentul cel mare.. Parea mult prea frumos si simplu.. Casa de Cultura a Studentilor.. ora 11.. venim .. ne facem numarul si plecam..
Dar vai ! cum sa fie asa? :))
Inceperea spectacolului a intarziat cu vre`un sfert de ora.. dupa.. am aflat ca cei de la sunete nu aveau nici cd player.. si singurul mod incare putea sa mearga totul bine era daca piesele erau puse pe cd in ordine.. Pana aici.. sa zicem ca ne descurcam.. :-? .. desigur specacolul a fost decalat cu mult din cauza unei piese.. :-? [imou :))] si noi .. care eram programati la 13.20 am ajuns sa intram pe la 2 fara ceva..
Ei.. si aici apare momentul culminant.. Ne anunta prezentatorul .. si numai ce vine Vlad[baiatul care statea la sunet] si ne zice ca nu poate sa citeasca cd`ul.. toti eram distrusi.. majoritatea vroiau sa renunte.. dar ne`am hotarat ca the show must go on si nu merita sa aruncam pe apa sambetei la ce am muncit o luna .. ba chiar.. ca sa facem sa fie "frumos" ne`am hotarat sa cantam noi melodiile .. deodata.. eu si inca vreo 2 colege am avut o revelatie ! noi aveam psp`ul cu toate melodiile si boxe ! :O .. repede in culise am scotocit tot.. si fugeam prin spatele scenei [caty cu tocuri :)) ] repede am conectat totul .. am pus un microfon si .. SALVARE ! :x..
In cele din urma.. am fost multumiti.. avand in vedere conditiile in care a trebuit sa ne desfasuram :-?? ..
Si seara.. baieraaaam \d/ .. normal .. pe tocuri am venit :-L .. si chiar daca nu`mi mai simteam picioarele dansam de nu mai puteam \d/

Fata trece`n stanga .. fata trece`n dreapta.. asta`i brasoveanca \:d/