Ce e enervant? Ce e chiar enervant?!
oamenii care merg pe mijlocul trotuarului.. si nu normal.. ca asta ar fi bine.. ci foarte foarte INCET !.. si cel mai des asta se intampla in cazul babelor >< ok.. inteleg ca se misca mai greu .. DAR DE CE PE MIJLOCUL TROTUARULUI ?! si cand vrei sa le depasesti si treci pe langa ele.. cred ca vrei sa le furi ceva :| si pe masura ce le depasesti .. se uita la tine te analizeaza.. nu prea vezi asta.. dar o simti .. de ce? pentru ca sunt BABE ! altceva nu au de facut ..

In alta ordine de idei.. neavand ce face.. am stat si eu in seara asta pe haifaiv :> si m`am tot uitat la chestii.. am vazut oameni .. am "socializat " :> :)) si ce observ? ca din ce in ce mai multi cunoscuti care inainte ii stiam drept oameni "seriosi dom`le " :)) acum si`au schimbat prioritatile..
Se pare ca si`au dat seama ce e cu adevarat important pentru ei.. au realizat unii ca nu totul se rezuma doar la "popularitate" ci si la sentimente.. Wow! :))

si nu in ultimul rand.. iesind azi in oras .. m`am hotarat sa ma duc cu prietenele mele la un suc/mancare in.. Moldova .. :))
Toate bune si frumoase.. decoratii super in toata Moldova.. sus.. la 5 .. ce sa vedem.. o droaie de copchile care nu erau mai mari de clasa a 7 a .. dar care deja erau "imou" si punk si rapperite si aveau o duzina de inele pe maini prin nas urechi si nu vreau sa mai stiu pe unde ..
ok.. wTF?
generatia mea intr`a7a de`abia incepea sa`si dea seama ce`i cu viata si deja distrusele astea sunt cul? :x .. ma rog .. timpurile se schimba.. Oamenii la fel.. Bush sigur mai reuseste sa scoata de`un razboi.. poate de data asta apar si bombe nucleare :> si ajungem sa vedem Sfarsitul Lumii
:))

1 comments:

Anonim spunea...

:)) tu nu stii cat ma enerveza oamenii ca merg foarte foarte foarte incep pe mijloc. Ca si pe tine cred