"Iacata aicea in fata tuturora preamarescul an 2008.. sa bem !" cam asa ar zice un pirat :">
dar eu nu sunt pirat :)) asa ca prefer formula
Si iata ca s`a mai terminat un an.. 2007.. eh.. am mai imbatranit cu inca un an.. si in acest moment doar cateva ore ne despart de 2008.. si vreo 3.. 4.. 8.. 9.. pahare de bautura :))
Iar acum.. majoritatea oamenilor trag linie si isi numara toate succesele.. si insuccesele.. si vad ce si`ar dori de la 2008 .. si realizez ca eu inca nu am facut asta..
Ei bine.. acum poate fi ocazia sa o fac si eu :-?
Tragand linie pot spune ca 2007 a fost un an destul de bunicel :D
* 13.01.2007
* am promovat clasa a 9a \d/ :))
* nu a fost o vara irosita degeaba
* am ajuns sa am blog.. pe care il citesc macar 10 oameni :"> =))
* am cunoscut o gramada de oameni noi.. pe unii fara sa vreau :-" :))[si acu` o sa vina 4lex cu completari :)) ]
* am supravietuit inca un an si pe 6 septembrie am imbatranit oficial :">
* am descoperit ca am colegi super de treaba :o
* am trait momente placute alaturi de cei dragi :">
* am facut bradu` anu` asta cu 3 instalatii :x :))
Lucruri care nu prea au mers bine in 2007 :-?
> Break`ups :))
> era sa mor de vreo 4 5 ori :))
> acasa e iubireaaa \:d/ :))
> mi`am facut ziua de nastere departe de casa :(
> momentele placute au fost prea scurte :(
> am facut bradu` in doua ture ca a trebuit sa merg la colindat profi >< :( Voi?:> cum va descurcati cu treaba asta [inca am dilema cum sa`i zic .. rezolutii :-? .. bilant? 8-| ]

anyway..

LA MULTI ANI 2008 !!!
Sa fiti fericiti, sanatosi si iubiti in 2008 :"> si sa fie un an mai bun ca 2007 !

4 comments:

Anonim spunea...

=))pune si niste dume : :)).. o cucurigat cocoshu .. am venit eu o venit si sorele [ si se aude un tunet din ala nasol :)) ] .. asha .. zile ca esti mai bogata cu 500 de mil [ park asa era pariu ala ] :)) asha + 1 leu :)) .. imi mai aduc eu aminte pana diseara lucruri :))

Anonim spunea...

la multi ani ! :D

Dark'Rose spunea...

la multi ani stranger xD

Anonim spunea...

la faza cu colegii super de treaba(scz cacofonia),..e vb`a de mn nu???STIU:"> pup:*