Ok.. umbland prin oras cu treburi.. am ajuns si in club Hand.. Pentru cei care nu stiu .. e cum mergi din Piata Unirii spre Gara pe partea dreapta..
Trebuie sa mentionez faptul ca e cel mai ingenios spatiu amenajat vreodata.. au fost puse in valoare niste lucruri banale..
Localul e facut in stil hippie, e intim si cu o lumina discreta daca as putea spune asa.. muzica e buna.. barmanul nice :)) ..
Ce e asa special? Ca au folosit mobilier hand-made.. nu la comanda.. din bucati mari de lemn.. si folosind panza care imita canepa pentru perdele au reusit sa dea locului un aer intim .. De asemenea desenele oarecum abstracte dau senzatiea de "high" :)) si daca bei si ceva mai mult o sa se potriveasca perfect :))
Ce e tare e faza ca am reusit sa aflu si cateva detalii interesante..
La subsol vor sa faca un fel de catacombe prea tari :x.. adica mai mult da senzatia de inchisoare
Iar sus va fi pentru cei care sunt amatori ai muzicii de club \d/
In final.. pe 23 ianuarie vor tine un concert Vita de Vie parca :-? .. sau Sarmale Reci.. una din doua :))
Merita sa treceti odata pe acolo :>

4 comments:

Anonim spunea...

uuu :)) :D

Anonim spunea...

nu e cam mic hand-u' pt un concert /:) ??

Anonim spunea...

de acord cu tine in toate despre club hand. iar barmanul e f.f. nice!(dac'or fi mai multi nu stiu, ca-s din bacau si vin mai rar, dar cel care era atunci cand am fost eu era ....inalt si frumos) nu stii cum il cheama? dau o bere:))

poate o sa vb. pe mess vreodat', mi-ar face placere, ca suntem cam pe aceeasi lungime de unda.
id meu e septtembrie
pa pa!

Anonim spunea...

haha barmanu are prietena. cel putin unu din ei. stiu sigur .. mi-o zis sa o las in pace :D