AZI :x a fost cea mai tare zi [aproape] din luna :">

[MOMENT VERONICA MICLE =))]
venind la scoala am observat un lucru la curtea liceului :"> ! razele blande ale soarelui luminau aleea acoperita de frunzele aurii si aramii ale castanilor :"> :))

de dimineata a inceput bine :>
latina cu zambete :)))
ma rog.. romana nu se pune :( si nici istoria [am luat 6 \:d/ =))]
la dirigentie :"> am facut pe`a oamenii carora nu le place cartea si am facut munca in folosul scolii =))


sportu
` ... :"> volei in 4 afara :"> :)) ca sala era arhiplina :(

[eu cu rosu si albastru :"> .. Sabina langa mine.. Diana Rrrrrrusu in negru.. si Diana 2 cu rosu si vernil :">]
fizica.. eh e fizica =))
si un 10 la istoria religiilor \:D/
si olea` de nervi din cauza cuiva :-w .. care tot facea "musca! musca! " in stanga mea :-L :)) [:-"]

si drumu` sprea casa :x cu pejosu` :">
si somn bun acasa :">
si muzica buna :">
si papa bun :">
si =P~ :">
=))
[si tema .. pardon .. temele la romana :( ]