In ultimele zile am ajuns sa trec destul de des pe la Billa.. De ce? pentru ca e singurul loc unde mai au BACLAVA.. Acum vreo 5 zile mi s`a facut o pofta nebuneasca de baclava.. Am mers pe la unele restaurante cu specific [ex.warda] la patiserii .. pana si in Carrefour :)).. dar NIMIC ! cu o ultima speranta am ajuns la Billa.. [nu tocmai unul din locurile mele preferate avand in vedere ca oamenii isi lasa carucioarele unde vor ei si asa , de cum intri la raionul de fructe, nici nu mai ai pe unde sa treci .. de ce ? din cauza CARUCIOARELOR .. de fapt a aiuritilor care le lasa in mijlocul culoarului ] asa.. si aici .. am vazut.. Graalul meu :)) bucatica mea de rai pe pamant.. Baclavaua :x
Pentru cei care nu stiu cum /ce e baclavaua :
asa arata : [Click pentru a mari]
si este o prajitura cu nuca si mult sirop


[acest articol a fost scris intr`un moment de plictiseala maxima si trebuie luat ca atare :)) ]

5 comments:

Anonim spunea...

nu mai vb cu u pana ce numi dai una >:P :)) =;
>:D<:*

Roxy ™ spunea...

iti doresc de pe acu` o viata placuta :-?? ai grija sa nu bagi degetele la cooleru` de la pc .. vezi sa nu`ti lasi sotia sa bea in timpul sarcinii .. si sa nu ai copii emo :))

p.s. se scrie "nu-mi" :))

Anonim spunea...

ms :* :"> nu mai nu mai :* :)) corpuere de minori . parca asa le zice :)))

Anonim spunea...

Si mie imi plac mult prajiturile cu nuca, in special baclavaua+apa rece sau melcul cu nuca:D .Deobicei cumpar foi de placinte si nuca si imi gateste mama:D , iar daca nu, gasesc in orash destule magazine de unde sa cumpar(ex: tudor, piata unirii:D)

Anonim spunea...

doamne ce pofta mi'ai facut :))