nu multi stiu latura perversa a poetului national .. daramite cateva dintre poeziile lui licentioase.. dupa cateva cautari strasnice am reusit sa gasesc fragmente din aceste creatii :"> .. iata cateva :

Cand tu treci
"Cand tu treci atuncea murul
Fura-n umbra ta conturul,
Ah, cum nu sunt eu copilul
Tineretii tale, purul.
Mai putin platonic poate,
Ti-as musca cu dulce nurul
Pe genunchi te-as pune calare
Ti-as salta in sus eu c**ul
Deschizand din sponci corsetul
Eu i-as suge gurii nurul
Buburuzei tatei tale
I-as cata apoi cusurul
...
Sa pun sulita-mi aprinsa
Unde crapa-n doua c**ul"

Vin la neica
"Vin la neica ca sa-ti prinda
Roza ta pe-un fir de ghinda
Si sa-ti gadile-ncet negul
Cand ti l-a baga pe-ntregul"

Ia te-ntinde
"Ia te-ntinde draga-n tinda
Si izmana ti-o desprinda
Mainile-mpreuna in cap
De cracana sa incap
...
Dar asa, cu socoteala
Sa-ti scot p... la iveala"
In batjocura lautarilor
"Tot as f..., si-as f..., si-as f...
Ce n-am parale marunte
Asteapta pan ce-oi schimba
Si te-oi f... pan ce-i crapa".

Nunta lui Pepelea
"Demna-i de poetici pene
Dezlegarea de izmene.
Vrei sa scrii un bun roman?
P..a-ti scoate la meidan.
Are scriere vioaie?
Scriitorul are coa..e,
C-un cuvant, fara de-aceste,
Scriitorul prost imi este."

"Punctul de gravitaţie al iubirii e în inimă. Când p... se scoală, punctul de gravitaţie se mută în alt loc."

"Ah cum nu-i aicea nime
Să mă scap de mâncărime
Să storc boţul între craci
Să-i sug măduva din saci"

"El... o ridică în braţe, o aşeză pe o mesuţă naltă de noapte, îi desfăcu cu putere picioarele unul de altul şi se întîmplă păcatul de două ori... Actul amorului o făcea să tremure, să ţipe..." [Amalia]

"Spuneţi tot ce vreţi, nu-mportă:
Nu-i poem fără de bortă!"

Chestia asta m`a surpirns si pe mine.. Poate ca singura explicatie ar fi ca le`a scris in perioada in care deja o lua`se pe cai stranii :)) sau poate era pur si simplu horny si nu avea cine sa`l satisfaca :))

1 comments:

Anonim spunea...

eminescu era a fost si v-a fi un bulangiu :"> :))) creanga e mai simpatic