Cu ocazia zilei de 24 Ianuarie va urez "LA MULTI ANI ROMANI !" :))

desi e cam urat sa vorbesc de romani si partile lor rele azi .. o voi face :))
Se pare ca prostia omeneasca [mai ales la romani] se manifesta in stransa legatura cu nesimtirea..
Iesind de la scoala azi am mers cu cateva colege in Belfast [ce`i aproape e bun ! lenea e mare azi :x ] si stand noi savurandu`ne bauturile/apa :)) se aseaza langa noi niste taranoi dintr`aia prostalai mai ceva decat o scandura :))
si deja incep sa se bage in seama :| .. ne apucam sa jucam carti si baietii deja isi intorceau scaunele inspre noi .. /:) .. fetele mai firave .. si unele chiar slabute la capitolu` rezistenta :)) .. au inceput sa le mai raspunda :-s.. [eu tot /:) am ramas :)) ]
Am terminat ciocolata calda imediat si am plecat ..
[Some people just dont know when to quit :( ]

Bun.. Dar nu e tot! :))
In drum spre casa.. in tg cucu iese unu de dupa boscheti cu instrumentu` afara :-s .. in uniforma de militar [probabil a avut o criza de patriotism :)) ] palarie de cowboy verde in cap si urland din toti plamanii ceva ce numai el putea sa inteleaga :)) .. dandu`si seama ce are pe afara.. si`a retras membrul cu tot atat de multa galagie ca mai inainte..

Socata am mers mai departe..

1 comments:

Anonim spunea...

si nu e tot :)) am fost azi la muzeu la ultima ora .. clasa noastra cu niste boboci .. nai vz tzarani mai mari :)))" shii asheia " , " da shi frig mii la shali " , " am vorbit pe iahoho cu una " , etc etc .. profu de istorie ii :X :))