Probabil ca nu multi mai dau atentie lucrurilor mici care ne inconjoara.. de asta am ajuns asa indiferenti fata de tot ce se intampla in jurul nostru.. E mai usor sa zici "nu`mi pasa" decat sa`ti dai seama ce se intampla cu adevarat..
E trist ca, uneori, pur si simplu devenim indiferenti inchizandu`ne in propria sfera ..

Cand e ultima data cand v`ati oprit 2 minute din tot ce faceti si pur si simplu sa va uitati la cer .. la un asfintit parca scos din carti cu basme sau un cer instelat ..
Nu s`a intamplat asta de cam mult timp nu? :)

Devenim prea preocupati cu imaginea noatra si prea interesati de parerea celorlalti despre noi incat uitam sa facem si altora complimente.. Si nu complimente mincinoase ["pupat in fund" :-j] ci pur si simplu o remarca buna.. "Chiar imi place cum zambesti", "Nu te`am mai auzit de mult cantand .. O faci chiar bine.. :D"

Cand e ultima data cand ati zis ... "Gata.. Azi nu ma mai gandesc la probleme .. Azi imi inchid telefonul si nu mai intru pe net .. si pur si simplu stau cu cei dragi ..."

Cand e ultima data cand ai simtit iarba sub picioare? Ne inchidem intr`o jungla de beton .. Toata ziua numai Mall, Shopping, plimbat prin oras..
Ne pierdem..
Uitam..
Uitam sa zambim ..
Uitam sa iubim..
Uitam sa traim micile placeri care uneori dau un petic de sclipire vietii..

1 comments:

jack spunea...

nice...asta e adevarul ...imi place stilul tau de a privi lucrurile...foarte frumos